About Me

Proud to be Muslim. Proud to be the chosen one. Well, all of us are the chosen one by Allah. Waiting for the signs to show up and heals my heart. Pray for me. May Allah bless you :) follow @riamohamad

Tuesday, November 30, 2010

I'll keep in my heart :)

bismillahirahmanirrahim

penulis,
cikrame-rame.blogspot.com                                       30 NOVEMBER 2010
__________________________________________________________________

pembaca,
cikrame-rame.blogspot.com

SAYA
merujuk kepada perkara diatas, sekalung penghargaan diucapkan kepada mereka yang telah berjaya menaikkan nama saya sehingga dikenali ramai.. astaghfirullah , tapi cukuplah , kalau boleh saya cuma mahu menjadi seseorang yang tidak dikenali di bumi tetapi menjadi sebutan dilangit..

2. mungkin ada sesetengah mereka yang rasa saya hipokrit , tapi tak mengapalah . Mereka hanya pandai menilai luaran.. Hanya saya yang tahu apa yang ada dalam diri dan hati . 

3. cuba memendam, dan alhamdulillah masih lagi berjaya pendamkan . saya mungkin orang yang cepat memaafkan , kerana sentiasa mengharapkan orang akn cepat memaafkan saya jika saya melakukan kesalahan. 

4. apabila saya menjaga hati orang , kerana saya ingin orang lain menjaga hati saya . 

yang menjalankan tugas ,

( RATNA IMAN AMIRAH )
  tuan punya blog 

* format surat kiriman rasmi cam ni kan ? :)

No comments: