About Me

Proud to be Muslim. Proud to be the chosen one. Well, all of us are the chosen one by Allah. Waiting for the signs to show up and heals my heart. Pray for me. May Allah bless you :) follow @riamohamad

Friday, December 31, 2010

31 December 2010 :)

masa cepat berlalu kann ?
pejamcelikpejamcelik dah nak habis tahun ni * tipu gila pejamcelikpejamcelik , kau tak mkn , minum,g skolah ke ? sebabkan esok dah masuk tarikh lain , jadi lebih baik aku buat post untuk tarikh las tahun ni.. kankan ? bila dah masuk 2011 , itu ertinya esok atau

* tahun depan kau dah besaa * kau jea la , aku tak :p
* tahun depan kau dah 17 * aku maseh 16 tahun 3 bulan :D
* tahun depan kau kene study betol2 * aku pun oke
* tahun depan kau kena jd matang * aku sedang berubah ke arah itu , haha
* tahun depan kau senior * mcm aku takk je kann ?
* tahun depan las kau akan jejak kaki kat sekolah
* tahun depan lepas spm kau  boleh belajar masak , kereta , motor , ha ape segala yg kau nak pun boleh
* tahun depan las kau pakai baju putih kain biru , baju biru kain biru , baju oren kain coklat , atau baju purple kain purple .

oke , aku dah penat nak pikir untuk kau ..
so , untuk akhir tahun ini , aku akan tutup semuaa kisah hidup aku dan bukak kisah baru .. its a life of Ratna Iman Amirah Mohamad : )
i'll strive for my SPM
make my family , teachers , and school proud of me

bye , assalamualaikum :)
to all followers , Gudbye 2010 , Welcome 2011 !
* school is just around the corner * bg aku bukan tepi corner , lagi 100 m jea kott.. ahah

dear friends ,
dont be sad ..
smiling can cure your feelings
So , smile, smile and keep smiling
happiness is everywhere :D
U smile , I smile : ) : ) : ) : ) : )

from farways love ,
- Ratna Iman Amirah bt Mohamad -

No comments: