About Me

Proud to be Muslim. Proud to be the chosen one. Well, all of us are the chosen one by Allah. Waiting for the signs to show up and heals my heart. Pray for me. May Allah bless you :) follow @riamohamad

Tuesday, December 28, 2010

Sekolah , wee ~

oke , memandangkan sekolah dah nak bukak kan , meh aku remindkan apa yg korg kena buat,

baju sekolah dah beli ?
kasut dah beli ?
beg sekolah baru ?
lencana dah jahit ?
dah prepare nak buat segala macam hw ?
otak korg tolong cairkan balik , lagilagi masa na buat karangan kan..
tabahkan hati , tahun depan lagi banyak dugaan jadi fom 5 weh..

aduh , betapa malasnya nak kena gsok baju putih , kain biru , tdung labuh harihari . Tapi takpe , tahun las kann ? hee :DD
aim tahun niy ;

taknak tengok tv lamalama
belajar je keje aku sampai orang bosan tgk aku belajar
bendabenda laghaa pliss go awayy !
jadi matang sikit tahun niy boleh tak ?
aku saba bila terima dugaan segala bebelan cikgu dan ustadustad * lagilagi ustad zamri kan ?
top kat dlm kelas and sekolah
banggakan diri , ibupapa , and segala yang bkaitan ..
11 A+ SPM !!

banyak lagi , aku malas nak pikir :)
nantinanti aku update lagi oke .

p/s : perluke baju cekak tahun depan ? handsock is better :)

No comments: