About Me

Proud to be Muslim. Proud to be the chosen one. Well, all of us are the chosen one by Allah. Waiting for the signs to show up and heals my heart. Pray for me. May Allah bless you :) follow @riamohamad

Wednesday, December 7, 2011

Dah jumpaaaaa :)


Assalamualaikum :) 

Rama-rama : Dah jumpa... Yessss !! 

Ayam : Jumpa apa wehh ?

Rama-rama : Jumpa tajuk nak buat entry.. kahkah 

Ayam : Cehh, ingat jumpa anak sultan yang boleh buat laki *oke, sila lempang si ayam lajulaju*


Pernah tak jumpa quote ni ? Siapa pernah sila angkat kening macam ni .. haha.. siapa boleh buat aku tabik springgg punyaa..




Quote tu.. boleh buat aku sedih... tahu tak kenapa ?

Sebab aku jarang mimpi orang...

Jadi.. orang tak rindu aku lah.... waaaaa -_____-

Tapi jangan sedih sangat... lek lu der...

Mimpi itukan mainan tidur..

Tah tah syaitan yang ganggu..

Haa, amacam pulak kau kita mimpi kena kejar hantu ?

Maknanya.. hantu rindu kitalah ek ?

Mak aiiiiii . Lebih baik takpayah mimpi.. 

kan kan ?

Siapa setuju lagi ? Angkat lah lagi kening tu :)


1 comment:

Syifa Zul said...

u were never in my bundle of dreams,,
u didn't miss me???