About Me

Proud to be Muslim. Proud to be the chosen one. Well, all of us are the chosen one by Allah. Waiting for the signs to show up and heals my heart. Pray for me. May Allah bless you :) follow @riamohamad

Thursday, December 15, 2011

My Dilemma


Assalamualaikum :) 

Dilema macam lagu selena gomez ?

BUKANNN !!!

Patut pergi educamp utp or tidak ?

Most people said , just go..

Cari pengalaman. Tapi.. cuak laa. 

Nanti kalau Allah izinkan dapat, lagi satu dilema pulak..

Nak pergi or just tunggu UPU

Eventhough UTP ni memang salah satu universiti yang orang respect gila, tapi belajar mana-mana pun sama kan?

Tapi bila fikir kalau takde rezeki UPU nanti ?

Gelap laa masa depan aku.. :(

Okey, kalau tak diizinkan Allah jadi doctor or dentist or pharmacist..

Jadi cikgu addmath boleh kan ? kan kan ? 

Pendidik kan mulia :)

Kerana guru kita semua mampu berdiri teguh menjadi orang yang disegani..

Terima kasih cikgu <3

p/s : Insya Allah, Ratna Iman Amirah akan berjaya dengan cemerlang suatu hari nanti tak kira dimana dia berada. Amin. *baca dalam hati dah dikira doa kan ? terima kasih readers :)

2 comments:

Fatin Nuraqila Zulhami said...

tahniah ratna :)
buat istikharah and solat hajat
aku yakin masa depan kau cerah, yang penting buat pilihan yang betul..

Syifa Zul said...

=)