About Me

Proud to be Muslim. Proud to be the chosen one. Well, all of us are the chosen one by Allah. Waiting for the signs to show up and heals my heart. Pray for me. May Allah bless you :) follow @riamohamad

Saturday, December 10, 2011

Rindu lagi :(


Assalamualaikum :)

Aku musykil betullah...

Kenapa asyik asyik rindu korang je. 

Korang ada guna-gunakan aku ke ? *isyy, mintak dijauhkan Ya Allah

Tapi memang rindu la...

Lagi-lagi bila tengok gambar ni..



Rindu sebab lepas ni mesti lah dah takde moment macam ni kan ?

Gambar ni mengingatkan aku kat semua Sina 10/11 :)


Nampaknye Sina , lepas ni tak bolehlah kita ikut Ustaz Nik pergi Akademi Quran lagi kan ? hehe


Ni pun dirindui.. K.I.T.A :)

Sekarang masing-masing ada life sendiri..

We have to move on peeps !

p/s : Dayana, insya Allah aku tak lupa daratan, aku akan ingat pesan sazah Rozimah, Tcer Imelda. pesanan dua orang pendidik tu lah yang paling terpahat dalam hati, kalbu dan semua pancaindera aku lah :)

No comments: