About Me

Proud to be Muslim. Proud to be the chosen one. Well, all of us are the chosen one by Allah. Waiting for the signs to show up and heals my heart. Pray for me. May Allah bless you :) follow @riamohamad

Friday, February 10, 2012

Apa rasanya ?

Assalamualaikum :) 

Apa rasanya dapat naik moto besar ? 

Rasa macam bangga tak ? 

If you are a man , do you wish to have one super bike ? 

Tak kesah la harga dia puluh-puluh ribu pun , tapi sanggup jugak nak beli .

Bila hujan, basah jugak . Tersadai jugak korang kat bawah jambatan kan (^_^)v

But , actually , I've seen too many super bike on the road today . Supeerrr cool ! With their jacket , helmet and gloves . They are on their way to the office I guess . 


Ini DUCATI 848



My father also has one ! Yamaha Virago maroon colour . Lebih kurang macam ni la..


Tapi sekarang dah jarang naik, jadi tersadai dekat porch . Takan nak bawak pergi office kan. He's getting older now .

When I was a kid, I get excited when I heard the sound of this bike . I was all excited to ride it with my father. Hush, dulu pak aku tu, bila nak start moto je, siap dengan helmet, jaket, gloves dengan boots lagi. Memang lah aku pun excited sama kan . 

Tapi sekarang, sekarang, sekarang, aku nak naik moto pun jatuh lagi . This is the reason why i'm depressed. 
Sekian terima kasih :)

1 comment:

(^_~) said...

haha.. moto je pon.. hak3..
ape2 pon gud luck jpj test 21 ari bulan nnt.. :)